Uporaba IKT pri učenju tujega jezika (španščine) na prostem

Tanja Jenko Bratovič, Osnovna šola Antona Žnideršiča Ilirska Bistrica

Prispevek obravnava učenje v naravi pri urah španščine z uporabo IKT na prostem. Vključenih je več dejavnosti od ustvarjanja z naravnimi materiali, opazovanja, raziskovanja in doživljanja narave, v ospredju pa je uporaba različnih spletnih aplikacij in orodij. Uporaba IKT vključuje prenosni telefon ali tablični računalnik, program Movie maker, naloženo aplikacijo »Misija« ter spletni slovar.

Učenci so se spoznali z orodjem Google Lens, s katerim se med drugim prepoznava rastline in s pomočjo spletnega slovarja Ponsa to prevedli v španščino. Naš cilj je bil tudi izdelava filmčka z opisom dneva (fotografiranje kadrov, posnetek glasu). Ure španščine smo si popestrili še z orientacijskim pohodom »Misija na Slivnico« in reševali izzive v španščini.

Namen vseh dejavnosti z vključitvijo IKT, je popestriti pouk španščine ter na lažji in zabaven način približati snov učečim (tako s ponovitvijo, utrjevanjem in nadgradnjo določene teme kot tudi spoznavanje z novo učno temo).  Razvijali smo čuječnost, opazovanje v naravi, estetsko doživljanja narave, se učili nove spretnosti, rokovanja z napravami, sodelovanja, poslušanja. Skupaj so načrtovali in reševali probleme, krepili socialne in komunikacijske veščine. Pri vsem tem je bilo pa v ospredju tudi gibanje, da skozi omenjene dejavnosti otrok pri opazovanju, ustvarjanju uživa, se izpolnjuje, uči, hkrati pa se tudi giblje in skrbi za zdravje.

Ta vnos je bil objavljen v Prispevki. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja