IKT kot motivacijsko sredstvo pri otrocih s čustvenimi in/ali vedenjskimi težavami/motnjami

Alenka Zabukovec, Tadej Lorenčič, SC Mladinski dom Malči Beličeve

V Mladinskem domu Malči Beličeve so celodnevno nastanjeni otroci in mladostniki, ki imajo primanjkljaje na čustveno vedenjskem področju. Ti otroci/mladostniki obiskujejo običajne šole, v Domu pa se izvaja vzgojni program, ki vključuje različne učno-vzgojne, socialno-varstvene/integrativne in kompenzacijske dejavnosti za dosego osrednjega cilja, ki je uspešna vključitev otroka/mladostnika v običajno življenjsko okolje. Pri svojem delu vzgojitelji sicer ves čas sledimo načelom družinske vzgoje, hkrati pa iščemo nove metode za povečanje uspešnosti prevzgojnega in učnega delovanja. Ker je pri otrocih/mladostnikih uporaba IKT zelo zaželena, smo se odločili preskusiti različne učno-vzgojne pristope s smiselno uporabo IKT – osredotočili smo se na motivacijsko področje pri preusmerjanju vedenja in učenju. Primeri dobre prakse slonijo na teoretičnih spoznanjih stroke s področij vzgoje, čustveno vedenjskih težav in motenj, motivacije, smiselne rabe IKT in večletnih “šolsko-vzgojnih” izkušnjah dela z otroki in mladostniki.

Ta vnos je bil objavljen v Prispevki. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja